داورهای انگلیسی قضاوت دیدارهای حساس یورو را بر عهده دارد

داورهای انگلیسی قضاوت دیدارهای حساس یورو را بر عهده دارد

پایگاه خبری فوتبالی- روز جمعه دو دیدار حساس و مهم در چارچوب رقابت‌های یورو 2024 برگزار خواهد شد و در ابتدا اسپانیا و آلمان با هم دیدار خواهند کرد و سپس فرانسه و پرتغال در دیداری حساس به مصاف همدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، هیجان و حساسیت در یورو 2024 به اوج خود رسیده است. تنها 8 تیم از بین 24 تیم حاضر باقی ماندند و برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند. دور یک چهارم نهایی این مسابقات از روز جمعه آغاز می‌شود. در ابتدا و از ساعت 19:30 تیم‌های آلمان و اسپانیا به مصاف همدیگر می‌روند. دو تیمی که در این تورنمنت آماده و باانگیزه نشان دادند. در دیگر بازی این مرحله، فرانسه و پرتغال، دو تیم پرستاره یورو در برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.

امروز تکلیف داوران این دو مسابقه مشخص شد و نکته جالب این است که دو داور انگلیسی قضاوت این بازی‌های حساس را بر عهده خواهند داشت. آنتونی تیلور در بازی اسپانیا و آلمان قاضی میدان است و مایکل اولیور، دیگر داور انگلیسی سرشناس دنیای فوتبال قضاوت دیدار حساس فرانسه و پرتغال را بر عهده دارد.

این دو مسابقه از حساسیت‌های خاصی برخوردار هستند. اسپانیا و آلمان در یورو 2008 در دیدار فینال مقابل همدیگر قرار گرفتند که در نهایت ماتادورها موفق شدند با تک‌گل فرناندو تورس پیروز شود و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

دیدار فرانسه و پرتغال هم تداعی‌کننده فینال یورو 2016 است، جایی که یاران کریستیانو رونالدو با گلزنی ادر توانستند دست به کار بزرگی بزنند و فرانسه میزبان را از پیش رو بردارند.

1428