مهاجم جدید الغرافه در پی پایان دادن به دوران حرفه‌ای ستاره آلمان

مهاجم جدید الغرافه در پی پایان دادن به دوران حرفه‌ای ستاره آلمان

پایگاه خبری فوتبالی- روز جمعه دو تیم اسپانیا و آلمان به مصاف همدیگر خواهند رفت تا تکلیف یکی از تیم‌های صعودکننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا در برابر همدیگر صف‌آرایی خواهند کرد تا یکی از بین این تیم‌ها، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را به دست بیاورد. خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند برنده این بازی، شانس اصلی قهرمانی خواهد بود، چرا که اسپانیا و آلمان تا به الان آماده‌ترین تیم‌های جام نشان داده‌اند.

این بازی برای تونی کروس و هوادارانش هم از اهمیت خاصی برخوردار است. هافبک باتجربه آلمانی پیش از این از رئال مادرید خداحافظی کرد و اعلام کرد پس از پایان رقابت‌های یورو، از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند و این آخرین تورنمنت دوران حرفه‌ای فوتبال او است. در صورتی که آلمان در برابر اسپانیا شکست بخورد، دوران فوتبال تونی کروس هم به پایان خواهد رسید.

خوسلو، مهاجم فصل گذشته رئال مادرید که در روزهای اخیر به الغرافه قطر پیوست، اعلام کرد که می‌خواهد روز جمعه به دوران فوتبال تونی کروس پایان دهد. او در این باره گفت:: «امیدوار هستم که بازی جمعه آخرین بازی تونی کروس باشد. این یک مسابقه برابر حریفی بزرگ است. ما به دنبال پیروزی و پایان دادن به دوران حرفه‌ای تونی کروس هستیم.»

او در ادامه گفت: «تونی کروس بازیکن مهمی است. من رابطه خوبی با او دارم. ما در روز جمعه باید بتوانیم او را مهار کنیم.»

تونی کروس نیز در واکنش به اظهارات خوسلو گفت: «او را درک می‌کنم، او به دنبال کسب پیروزی است و این در فوتبال طبیعی است.»

1428