بیرانوند از ترکیه به ایران رسید؛ همه در انتظار عکس با پیراهن!

بیرانوند از ترکیه به ایران رسید؛ همه در انتظار عکس با پیراهن!

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا بیرانوند از سفر ترکیه خود به ایران بازگشت.

به گزارش فوتبالی، مدتی قبل بود که “فوتبالی” تصویر خودروی پارک شده علیرضا بیرانوند مقابل دفتر هواپیمایی آتا در تهران را منتشر کرد و مشخص شد این دروازه‌بان ملی پوش برای مذاکره با تراکتوری‌ها در اکباتان حاضر شده و پس از این دیدار، بیرانوند برای سفر تفریحی همراه با خانواده خود راهی کشور ترکیه شد.

سفر بیرو به آنتالیا شایعات زیادی را در پی داشت و حتی گفته می‌شد این سنگربان ملی‌پوش برای دیدار مستقیم با محمدرضا زنوزی به ترکیه رفته و این در حالی بود که زنوزی به ایران بازگشته بود و حتی دیداری با برخی از هواداران تیم تحت مالکیتش هم داشت و دستور به رفع تعلیق فعالیت های تی‌تی‌ها داد.

در این بین برخی اخبار تایید نشده هم حاکی از این بود که بیرانوند پشیمان شده و قصد دارد به پرسپولیس بازگردد و البته برخی گمانه زنی‌ها هم این بوده که سنگربان پرسپولیسی با تراکتور به توافق کامل رسیده و حتی پیش‌نویس قرارداد هم امضا کرده و به عبارتی کارش با تبریزی‌ها برای پیوستن به این تیم تمام شده است.

همچنین دیروز برخی از رسانه‌ها خبر از رونمایی بیرانوند داده بودند که این سنگربان ملی پوش همچنان در ترکیه حضور داشت ولی بیرانوند امروز از سفر خارجی خود بازگشته و اگر قرار به معارفه باشد، باید امروز انجام شود.

البته شاید همچنان باید منتظر تصمیم نهایی بیرو ماند چرا که رضا درویش دیروز اعلام کرده بود به سه بازیکن پرسپولیسی مدنظر تراکتور نامه زده و از آن‌ها خواسته تا آخر هفته پاسخ قطعی خود را بدهند و باید دید تصمیم نهایی بیرانوند در بازگشت از سفر تفریحی چه خواهد بود و این دروازه‌بان برای فصل بعد پیراهن قرمز کدام تیم را بر تن خواهد کرد.

باید دید چه زمانی عکس بیرانوند با پیراهن تیم جدیدش منتشر می‌شود. 

1997