دو دروازه‌بانی که باعث اشک ریختن رونالدو شدند

دو دروازه‌بانی که باعث اشک ریختن رونالدو شدند

پایگاه خبری فوتبالی - اشک ریختن های کریستیانو رونالدو در رقابت های یورو 2024 در شبکه های اجتماعی وایرال شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، تیم ملی پرتغال به مصاف تیم ملی اسلوونی رفت و در نهایت در ضربات پنالتی پایان بازی موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. در این بازی رونالدو در دقیقه 105 این فرصت را داشت تا از روی ضربه پنالتی گلزنی کند. یان اوبلاک دروازه بان تیم ملی اسلوونی ضربه پنالتی رونالدو را مهار کرد و به این ترتیب فوق ستاره پرتغالی در گلزنی ناکام ماند. رونالدو پس از این که این فرصت گلزنی را از دست داد، بسیار ناراحت و احساساتی شد و اشک ریخت.

در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر هم کریستیانو رونالدو در بازی پرتغال مقابل مراکش، به عنوان یار تعویضی به میدان آمد. او روی یک موقعیت در آستانه باز کردن دروازه مراکش قرار داشت اما یاسین بونو که دروازه بان تیم ملی مراکش بود توپ را گرفت. در آن بازی مراکش با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و پرتغال از دور رقابت ها کنار رفت. رونالدو پس از حذف شدن پرتغال گریه کرد و اشک ریخت.

اشک ریختن رونالدو در جام جهانی 2022 پس از حذف شدن اتفاق افتاد اما در یورو 2024 او در بین دو نیمه وقت های اضافه گریه کرد و در نهایت تیمش به مرحله بعدی راه پیدا کرد.

1471