قابی دیدنی از کاشته بازیکن بارسلونا به تیم ملی کلمبیا

قابی دیدنی از کاشته بازیکن بارسلونا به تیم ملی کلمبیا

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز تیم ملی برزیل و تیم ملی کلمبیا در سومین بازی خود در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، تک گل تیم ملی برزیل را در این بازی رافینیا در دقیقه 12 به ثمر رساند. این وینگر بارسلونا با یک کاشته دیدنی توانست دروازه تیم ملی کلمبیا را باز کند. در حقیقت رافینیا که یک وینگر چپ پا است، از زاویه که برای او مناسب بود، توانست با یک ضربه ایستگاهی دیدنی دروازه تیم ملی کلمبیا را باز کند. در رقابت های یورو 2024 و کوپا آمه ریکا 2024 تا اینجای کار هیچ بازیکنی نتوانسته بود از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کند و حالا رافینیا برای اولین بار این کار را انجام داده است.

رافینیا در فصل 2023/24 هم در بارسلونا یکی از بازیکنان کلیدی بود. باید دید که اوضاع برای او در فصل آینده و زیر نظر هانسی فلیک به چه شکل پیش می رود. اگر نیکو ویلیامز به بارسلونا بیاید. احتمالا مثلث لامین یامال، نیکو ویلیامز و لواندوفسکی در خط حمله بارسلونا شکل می گیرد و دیگر جایی برای رافینیا در ترکیب اصلی آبی و اناری پوشان نخواهد بود.

تماشای گل رافینیا

1471