او هنوز تمام نشده؛ آقای گل جام جهانی 2014 در کوپا آمریکا می‌درخشد

او هنوز تمام نشده؛ آقای گل جام جهانی 2014 در کوپا آمریکا می‌درخشد

پایگاه خبری فوتبالی- خامس رودریگز در دیدار شب گذشته میان برزیل و کلمبیا عملکرد درخشانی به نمایش گذاشت تا برای دومین بار در سه بازی مرحله گروهی عنوان بهترین بازیکن زمین را مال خود کند.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های کوپا آمریکا 2024 در حال برگزاری است. تیم‌های آمریکای جنوبی به علاوه چند تیم از آمریکای شمالی و مرکزی در این مسابقات حاضر هستند و برای کسب عنوان قهرمانی با همدیگر رقابت می‌کنند. تیم ملی برزیل شب گذشته در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی مقابل تیم ملی کلمبیا با تساوی 1-1 متوقف شد تا به‌عنوان تیم دوم گروه خود به دور حذفی برسد و حریف اروگوئه در مرحله یک چهارم نهایی شود.

برزیلی‌ها در ابتدا با کاشته زیبای رافینیا در دقیقه 12 پبش افتادند، اما در دقایق پایانی نیمه نخست، مونوز آب رفته را به جوی برگرداند و کار را تساوی کشاند. نکته قابل تامل درباره این مسابقه، درخشش دوباره خامس رودریگز بود. بازیکنی که به نظر می‌رسید به پایان رسیده باشد، اما حالا با عملکردی که در مرحله گروهی کوپا آمریکا 2024 به نمایش گذاشت، نشان داد هنوز می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند.

او در جام جهانی 2014 برزیل عنوان آقای گلی را به دست آورد و پس از آن راهی رئال مادرید شد. او در رئال مادرید، بایرن مونیخ و اورتون بازی کرد. خیلی از کارشناسان او را بازیکن مورد علاقه کارلو آنچلوتی می‌دانند.

این هافبک هنوز 32 ساله است و می‌تواند بار دیگر به فوتبال اروپا بازگردد. باید دید آیا عملکرد او در کوپا آمریکا باعث می‌شود تیم‌های اروپایی به خرید او ابراز تمایل کنند یا خیر؟

1428