رونالدو و ثبت آماری حتی بدتر از روملو لوکاکو!

رونالدو و ثبت آماری حتی بدتر از روملو لوکاکو!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در رقابت های یورو 2024 دچار طلسم گلزنی شده است و هنوز نتوانسته است پس از انجام چهار بازی در این رقابت ها، گلی به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی اسلوونی در دقیقه 105 این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی دروازه تیم ملی اسلوونی را باز کند اما این اتفاق رخ نداد و یان اوبلاک پنالتی کریس رونالدو را مهار کرد تا فوق ستاره پرتغالی همچنان در امر گلزنی ناکام بماند.

کریس رونالدو یک آمار منفی و ضعیف در یورو 2024 ثبت کرده است. او 15 بار در این رقابت ها شوتزنی کرده است اما حتی یکی از شوت هایش هم گل نشده است. هیچکس در یورو 2024 به اندازه رونالدو شوت های بی ثمر نداشته است. پس از کریس رونالدو، روملو لوکاکو قرار می گیرد. مهاجم تیم ملی بلژیک 11 شوت بی ثمر در یورو 2024 داشت و نتوانست گلزنی کند. مارکوس تورام در تیم ملی فرانسه هم همین وضعیت را دارد و با یازده شوت نتوانسته است گلی بزند. لامین یامال هم در تیم ملی اسپانیا یازده شوت زده است و نتوانسته است دروازه رقبا را باز کند.

جمعه پانزدهم تیر ماه، تیم ملی پرتغال به مصاف تیم ملی فرانسه می رود و باید دید که طلسم گل نزدن رونالدو شکسته می شود یا خیر.

1471