فرانسه به دنبال حل کردن مشکل بزرگش مقابل یاران رونالدو

فرانسه به دنبال حل کردن مشکل بزرگش مقابل یاران رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه در رقابت های یورو 2024 یک مشکل بزرگ داشته است و حالا به دنبال این است که این مشکل را در بازی بعدی خود که مقابل تیم ملی پرتغال است، حل کند.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2024 قرار است که تیم ملی فرانسه و تیم ملی پرتغال جمعه پانزدهم تیر ماه از ساعت 22:30 به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی حساس چه اتفاقاتی رخ می دهد.

تیم ملی فرانسه در رقابت های یورو 2024 در امر گلزنی دچار مشکل بوده است. در واقع فرانسوی ها در چهار بازی خود در این تورنمنت تنها سه گل زده اند. نکته جالب تر اینجا است که از این سه گلی که فرانسوی ها به ثمر رسانده اند، دو تا از آن ها گل به خودی بوده است که رقبای فرانسه به اشتباه آن ها را وارد دروازه خودشان کرده اند. گل دیگر فرانسه هم از روی نقطه پنالتی بوده است. فرانسه می خواهد مقابل پرتغال این مشکل را حل کند و گلزنی کند.

از سوی دیگر کریستیانو رونالدو هم هنوز در یورو 2024 نتوانسته است گلزنی کند و او هم مشکل گلزنی در این تورنمنت را داشته است و حالا مقابل فرانسه می خواهد اولین گل خود را در این بازی ها به ثمر برساند.

1471