سنگربان اسپانیایی، انتخاب اول مارسکا برای فصل آینده

سنگربان اسپانیایی، انتخاب اول مارسکا برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی- انزو مارسکا تصمیم دارد از رابرت سانچز به عنوان سنگربان شماره یک در چلسی بازی بگیرد و به این ترتیب فروش سانچز و خرید یک دروازه‌بان جدید منتفی به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، رابرت سانچز تابستان گذشته به چلسی پیوست. او در برایتون عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و امید زیادی داشت تا بتواند جانشین خوبی برای کپا آریزابالاگا و ادوارد مندی باشد. اما به مرور زمان این گلر جایگاه خودش را در ترکیب اصلی از دست داد تا دیوردی پتروویچ، گلر 24 ساله صربستانی تبدیل به انتخاب اول مائوریتسیو پوچتینو درون دروازه باشد.

در اواخر فصل، شنیده‌ها حکایت از آن داشت که پوچتینو اعتقادی به رابرت سانچز ندارد و می‌خواهد در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو یک گلر باکیفیت و مطمئن برای چلسی به خدمت بگیرد. آن‌ها حتی گزینه‌های مختلف را هم بررسی کردند. آندری لونین، یان اوبلاک و آرون رمزدیل، از جمله بازیکنانی بودند که نامشان در بین گزینه‌های چلسی دیده می‌شد.

اما حالا به نظر می‌رسد که با ورود انزو مارسکا شرایط برای سانچز اسپانیایی تغییر کند. به گزارش مت لاو، خبرنگار انگلیسی نزدیک به باشگاه چلسی، احتمالا مارسکا به رابرت سانچز به عنوان سنگربان اول تیمش اعتماد کند. چلسی فصل را با سانچز آغاز خواهد کرد. او مهارت بالایی در بازی با پا دارد و مارسکا می‌خواهد از این قابلیت گلر اسپانیایی تیمش استفاده کند. گفته می‌شود سانچز نقش مشابهی با نقش ادرسون در منچسترسیتی خواهد داشت.

مارسکا یکی از مربیانی است که از پپ گواردیولا الگوبرداری می‌کند و گواردیولا هم از جمله مربیانی است که به توانایی بازی با پای دروازه‌بان تیمش اهمیت می‌دهد.

1428