نمودار مرحله حذفی کوپا آمه‌ریکا 2024 با پایان دور گروهی

نمودار مرحله حذفی کوپا آمه‌ریکا 2024 با پایان دور گروهی

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین بازی های دور گروهی کوپا آمه ریکا 2024، بامداد امروز برگزار شدند و تیم ملی برزیل و تیم ملی کلمبیا با رسیدن به تساوی یک بر یک راهی دور حذفی شدند.

به گزارش فوتبالی ، حالا نمودار مرحله حذفی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 تکمیل شده است و مرحله یک چهارم نهایی این بازی ها به زودی استارت می خورد.

در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا 2024، تیم ملی آرژانتین با تیم ملی اکوادور روبرو می شود. بازی این دو تیم بامداد جمعه 15 تیر ماه از ساعت 4:30 برگزار می شود. برنده این بازی، به مصاف برنده بازی کانادا - ونزوئلا می رود. این بازی بامداد شنبه 16 تیر ماه از ساعت 4:30 بامداد برگزار خواهد شد.

در آن سوی جدول مرحله حذفی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024، تیم ملی کلمبیا قرار است که بامداد یکشنبه هفدهم تیر ماه از ساعت 1:30 بامداد به مصاف تیم ملی پاناما برود. برنده این بازی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده بازی برزیل - اروگوئه می رود که این بازی بامداد یکشنبه از ساعت 4:30 بامداد برگزار خواهد شد.

این سمت از جدول که تیم های برزیل، اروگوئه و کلمبیا قرار گرفته اند، دشوار تر از سمتی است که تیم ملی آرژانتین حضور دارد و فرصت خوبی برای یاران مسی فراهم شده است تا بتوانند مثل دوره گذشته تا فینال پیش بروند.

1470