ستاره جوان بولونیا در لیست خرید تابستانی چلسی

ستاره جوان بولونیا در لیست خرید تابستانی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- ریکاردو کالافیوری، تبدیل به یکی از اهداف نقل و انتقالاتی چلسی شده و این باشگاه هم می‌خواهد برای جذب مدافع جوان ایتالیایی در تابستان پیش رو تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از پدیده‌های یورو 2024، ریکاردو کالافیوری بود. بازیکنی که هرچند نتوانست به همراه تیم ملی ایتالیا افتخار بزرگی به دست بیاورد، اما عملکرد فردی او باعث شد تا در نگاه کارشناسان، از سایر بازیکنان ایتالیایی که نمایش ضعیفی ارائه دادند، متمایز باشد. بازی‌های درخشان کالافیوری در یورو باعث شد تا توجه تیم‌های بیشتری به او جلب شود.

این بازیکن در فصلی که گذشت، توانست به همراه بولونیا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. او عملکرد خیلی خوبی در سری آ داشت. با انتقال تیاگو موتا از بولونیا به یوونتوس، صحبت‌ها در خصوص خرید کالافیوری توسط موتا مطرح شد؛ اما در حال حاضر چند باشگاه دیگر هم به خرید این بازیکن امیدوار هستند. آرسنال و لیورپول در روزهای اخیر برای جذب این بازیکن ابراز تمایل کردند و حالا به نظر می‌رسد که یک باشگاه انگلیسی دیگر هم به این رقابت اضافه شده است.

به نقل از فابریزیو رومانو، چلسی در این تابستان قصد دارد یک مدافع چپ‌پا به لیست خود اضافه کند. آن‌ها دنبال بازیکنی هستند که توانایی بازی در دو پست دفاع وسط و دفاع چپ را داشته باشد. ریکاردو کالافیوری این قابلیت را دارد و به همین خاطر در لیست نقل و انتقالاتی آبی‌های شهر لندن قرار گرفته است.

هرچند که باید گفت هنوز مذاکرات چلسی با بولونیا برای خرید این ستاره جوان جدی نشده است.

1428