کنایه مشترک خداداد و خیابانی به حاج‌صفی؛ دنبال کانال زدن هستند تا به تیم ملی برگردند!

کنایه مشترک خداداد و خیابانی به حاج‌صفی؛ دنبال کانال زدن هستند تا به تیم ملی برگردند!

پایگاه خبری فوتبالی- خداداد عزیزی پاسخ مصاحبه احسان حاج صفی را داد.

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش در ویژه برنامه یورو 2024 شبکه ورزش اتفاق جالبی افتاد. خداداد عزیزی که به عنوان کارشناس ثابت در این برنامه حضور دارد مشغول انتقاد از تیم ملی و کادر فنی‌اش شد. عزیزی که خودش مدت کوتاهی به عنوان مشاور امیر قلعه‌نویی عضوی از کادر فنی تیم ملی بود به مساله جوانگرایی در تیم ملی ایران پرداخت و از این که به این مساله توجه زیادی نمی‌شود انتقاد کرد.

یک دو روز بعد احسان حاج صفی که در آخرین اردوی تیم ملی غایب بود به دفاع از قلعه‌نویی پرداخت. او صحبت‌های خداداد را غرض‌ورزانه خواند و گفت: «برای آقای خداداد عزیزی احترام خاصی قائل هستم اما ما به نظرم حرف‌هایی که در این برنامه مطرح شد، دور از انصاف بود و با توجه به اتفاقات پیش آمده کمی رنگ و بوی غرض ورزانه هم دارد.»

اما شب گذشته و در جریان ویژه برنامه یورو 2024 شبکه ورزش خداداد به همراه جواد خیابانی که به همراه رسول مجیدی یکی از دو مجری برنامه هستند دوباره این بحث را باز کردند و به نظر می‌رسید هر دو نفر در این باره همسو هستند.

ابتدا خداداد گفت: «در ایران بازیکنی داریم 33 یا 34 سال دارد و وقتی به او می‌گویند خداحافظی کن دنبال کانال‌هایی می‌گردد که دوباره به تیم ملی برسد و بازی‌های ملی‌اش را بیشتر کند. ولی امروزه در دنیای فوتبال این اصلا مساله مهمی نیست.»

در این لحظه خیابانی هم که انگار متوجه صحبت‌های خداداد شده بود در تایید صحبت‌های عزیزی گفت: «این طرف و آن طرف مصاحبه می‌کند و تعریف می‌کند تا دوباره به تیم ملی دعوت شود.» 

خداداد هم در ادامه گفت: «اصلا سیستم به شکلی است که انگار بعضی‌ها دنبال بازی‌های ملی هستند. بعضی دنبال گل ملی هستند. دنبال رکورد زدن هستند. ولی وقتی به یک سنی می‌رسید طبیعی است که جا را برای جوان‌ترها خالی کنید.»

نه خداداد و نه خیابانی اسمی از بازیکنی نبردند اما از آنجا که احسان حاج صفی به تازگی مصاحبه کرده است و از صحبت‌های خداداد گلایه کرده است به نظر می‌رسد مخاطب صحبت‌های مجری و کارشناس برنامه یورو 2024 شبکه ورزش حاج صفی بوده است.

1359