جواب هافبک اسپانیا به ادعای اسطوره آلمان

جواب هافبک اسپانیا به ادعای اسطوره آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - میکل اویارزابال هافبک تیم ملی اسپانیا و رئال سوسیداد به آخرین صحبت های ینس لمن، اسطوره تیم ملی آلمان واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، جمعه شب در دیداری حساس، تیم های آلمان و اسپانیا از دور یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف هم می روند. هر دو تیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی در این تورنمنت هستند و به نظر می رسد که از شانس برابری برای صعود به نیمه نهایی برخوردار باشند، اما ینس لمن نظر دیگری دارد.

اسطوره تیم ملی آلمان و باشگاه آرسنال به Welt Tv گفت: "آلمان به راحتی می تواند در این بازی برنده شود. اسپانیا یک تیم کوچک و بی تجربه است، مخصوصاً اینکه ستارگان جوان زیادی در این تیم هستند. دو وینگر اسپانیا ورزشکاران جوانی هستند که تجربه ملی زیادی ندارند و آلمان باید از همین نکته، نهایت بهره را ببرد.

میکل اویارزابال، هافبک تیم ملی اسپانیا در جواب به گفته های ینس لمن گفت: "یک نظر جالب دیگر. البته قابل احترام است، اما قرار نیست توجه زیادی به آن بکنیم. ما یک گروه عالی هستیم و به نظرم تا به اینجا نمایش خوبی ارائه داده ایم. مردم نظرهای خودشان را می دهند و دلایل خودشان را دارند. این قرار نیست تاثیر خاصی روی تیم ما بگذارد. در تیم، آرامش خوبی حکمفرماست. به خودمان ایمان داریم و می توانیم هرتیمی را شکست دهیم."

4416