ستایش مدافع تیم ملی آلمان از عملکرد پدیده اسپانیایی بارسلونا در یورو

ستایش مدافع تیم ملی آلمان از عملکرد پدیده اسپانیایی بارسلونا در یورو

پایگاه خبری فوتبالی- دیوید رائوم در پاسخ به رویارویی احتمالی با تیم ملی اسپانیا در مرحله یک‌چهارم نهایی، به طور ویژه‌ای از لامینه یامال تعریف و تمجید نمود.

به گزارش فوتبالی، دیوید رائوم، مدافع ۲۶ ساله‌ی باشگاه آر بی لایپزیش، در دومین فصل حضورش در این تیم توانست به خوبی خود را به ناگلزمن ثابت کند و به همراه میتلشتات، برای یورو ۲۰۲۴ به تیم ملی کشورش راه یابد‌. اگرچه او در ۳ بازی مرحله گروهی مجموعا ۳۰ دقیقه به میدان رفت اما او در برابر دانمارک، به میتلشتات ترجیح داده شد و توانست با عملکرد خوب خود یولیان ناگلزمن را راضی نگه‌دارد.

هنگامی که از دیوید رائوم، درباره احتمال حضورش در دیدار احتمالی برابر اسپانیا پرسیده شد گفت: «یولیان ناگلزمن همیشه از ما می‌خواهد در تیم رقابت ایجاد کنیم. من امروز به جای میتلشتات بازی کردم و این برای او انگیزه‌ی جدیدی ایجاد خواهد کرد. نمی‌دانیم چه کسی برابر اسپانیا در ترکیب خواهد بود اما برای آن جایگاه خواهیم جنگید. اگر انتخاب یکی از ما برای مربی سخت باشد یعنی کارمان را درست انجام داده‌ایم.»

هنگامی که از رائوم درباره لامینه یامال، ستاره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا سوال پرسیده شد، او گفت: «هنگامی که بازی او و کیفیتی که از خود نشان می‌دهد را تماشا می‌کنید با خود می‌گویید او نمی‌تواند ۱۶ساله باشد. او ثابت کرده است که در فوتبال، سن نقش مهمی بازی نمی‌کند. او به طرز عجیبی خود را در یکی از بهترین باشگاه‌های جهان و تیم ملی اسپانیا تثبیت کرده است و شما اصلا نمی‌توانید او را یک بچه خطاب کنید! باید راهی برای مقابله با او پیدا کنیم.»

1428