سنگربان جوان آمریکایی، جانشین ترشتگن در بارسلونا می‌شود

سنگربان جوان آمریکایی، جانشین ترشتگن در بارسلونا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- مارک آندره ترشتگن، سنگربان آلمانی بارسلونا از مرز 30 سالگی رد شده و مدیران بارسا از حالا به فکر جانشینی مناسب برای او هستند تا پس از جدایی او به مشکل جدی بر نخورند.

به گزارش فوتبالی، بی‎‌شک مارک آندره ترشتگن، یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در چند فصل اخیر بوده است. درخشش او در قاب دروازه بارسا، باعث شد تا این تیم پس از سه فصل ناکامی، بتواند در لالیگا عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. اما واقعیت این است که او کم‌کم دارد به سال‌های آخر دوران حرفه‌ای فوتبالش نزدیک می‌شود و احتمالا تا چند سال دیگر از بارسا و دنیای فوتبال خداحافظی کند. همین موضوع باعث شده تا مدیران بارسلونا از حالا به فکر جانشینی مطمئن برای او باشند.

چندی پیش خبری منتشر شده بود که هانسی فلیک به دنبال یک گلر باکیفیت و شش‌دانگ است تا ترشتگن را به چالش بکشد، اما حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که فلیک به سنگربان آلمانی تیمش اطمینان کامل دارد و خرید دروازه‌بان اولویت بارسلونا در تابستان پیش رو نیست.

به نقل از فرناندو پولو، باشگاه بارسلونا به علت مشکلات مالی و البته نبود یک سنگربان جوان مطمئن در بازار نقل و انتقالات، قصدی برای خرید جانشین ترشتگن در این تابستان ندارد. دیگو کوشین، سنگربان جوان آمریکایی امید مدیران بارسلونا برای آینده است. مدیران باشگاه امیدوارند تا او روزی تبدیل به گلر اصلی تیم شود. مدیران ورزشی اعتقاد دارند که او باید در فصل جدید در تمرینات بارسلونا حضور پیدا کند. شاید هانسی فلیک در مسابقات دوستانه پیش‌فصل از این گلر استفاده کند.

1428