تن هاگ خواهان حفظ هافبک دفاعی مراکشی

تن هاگ خواهان حفظ هافبک دفاعی مراکشی

پایگاه خبری فوتبالی- اریک تن هاگ سعی دارد تا مدیران منچستریونایتد را برای حفظ سفیان آمرابات متقاعد کند.

به گزارش فوتبالی، سفیان آمرابات در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2023 با قراردادی قرضی از باشگاه فیورنتینا به منچستریونایتد پیوست. این هافبک در جام جهانی 2022 عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد و باعث شد تا چند باشگاه بزرگ اروپایی خواهان جذب او باشند، اما مدیران باشگاه فیورنتینا به او اجازه ندادند تا در زمستان 2023، به تیم دیگری بپیوندد تا این‌که در تابستان به صورت قرضی به جمع شیاطین سرخ اضافه شود.

اما عملکرد او پایین‌تر از حد انتظار بود. این هافبک آفریقایی هرگز موفق نشد نمایشی که در جام جهانی و در سری آ به نمایش گذاشته بود را در لیگ برتر انگلیس تکرار کند. با ورود کوبی ماینو به تیم اصلی، ستاره جوان شیاطین سرخ، سفیان آمرابات به مرور زمان تبدیل به یک نیمکت‌نشین همیشگی شد و فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد. با این حال اما به نظر می‌رسد که کادر فنی خواهان حفظ او باشند.

دی مارتزیو، خبرنگار سرشناس فوتبال ایتالیا چندی پیش گزارش داده بود این هافبک مراکشی هنوز امید دارد تا مدیران منچستریونایتد او را به صورت قطعی و دائمی جذب کنند. او تمایل دارد به بازی در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد و قصد دارد همچنان در این لیگ باقی بماند.

به نقل از کریستوفر میشل، خبرنگار نشریه اسپورت 1، اریک تن هاگ قصد دارد برای دائمی کردن قرارداد سفیان آمرابات تلاش کند. اگر چنین اتفاقی بیافتد، کار مدیران منچستریونایتد برای جذب یک هافبک دفاعی جدید سخت خواهد شد.

1428