کاپیتان تیم ملی اسپانیا به لیگ عربستان نخواهد رفت

کاپیتان تیم ملی اسپانیا به لیگ عربستان نخواهد رفت

پایگاه خبری فوتبالی- موراتا قصد رفتن به لیگ عربستان را ندارد.

به گزارش فوتبالی، آلوارو موراتا، مهاجم ۳۱ ساله‌ی باشگاه اتلتیکو مادرید و تیم ملی اسپانیا، در روزهای گذشته بسیار به پیوستن به باشگاه القادسیه در عربستان نزدیک بود تا هم‌تیمی ناچو هرناندز، دیگر اسپانیایی این باشگاه شود؛ اما به گفته‌ی رلوو و فابریزیو رومانو، این توافقات، صبح امروز بر هم خورده‌اند.

این مهاجم کهنه‌کار اسپانیایی، روزهای گذشته در مورد آینده خود گفته بود:«از آینده‌ی خودم هیچ اطمینانی ندارم. نمی‌دانم که در اتلتیکو می‌مانم یا نه. من از بسیاری از باشگاه‌ها پیشنهادی را دریافت کردم اما هنوز با دیگو سیمئونه درباره این موضوع صحبتی نداشتیم.»

گفته می‌شد دو باشگاه عربستانی که یکی از آن‌ها القادسیه بوده است، که به تازگی نیز ناچو را از رئال مادرید به خدمت گرفته بودند، به جذب آلوارو موراتا علاقه‌مند بودند. اتلتیکو نیز برای فروش او مشکلی نخواهد داشت. مذاکرات نهایی موراتا و القادسیه به نتایج خوبی رسیده بود اما صبح امروز، آلوارو موراتا تصمیم خود را عوض کرده است و به ایجنت‌ خود و مسئولین هر دو باشگاه نیز این موضوع را اعلام کرده است.

آلوارو موراتا گفته است که حاضر نیست فصل آینده را در القادسیه‌ی عربستان بگذراند. باشگاه عربستانی از این اتفاق شوکه شده است زیر آن‌ها کاملا برای جشن رونمایی موراتا آماده می‌شدند.

موراتا به دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید نیز درباره تصمیم خود صحبت کرده است و اکنون هم باشگاه اتلتیکو و هم آلوارو موراتا از ماندن این بازیکن در اتلتیکو آگاه‌اند. این توافق تا زمان رسیدن پیشنهاد بهتر از باشگاه مدنظر موراتا ادامه خواهد داشت.

گفته می‌شود اکنون فنرباغچه نیز حاضر است بند فسخ ۱۵ میلیون یورویی این مهاجم ملی‌پوش را پرداخت کند و او را به خدمت بگیرد اما موراتا دیگر در حین رقابت‌های یورو به این موضوع نخواهد پرداخت.

1428