جریمه باورنکردنی در انتظار فردی که از سقف وستفالن بالا رفت!

جریمه باورنکردنی در انتظار فردی که از سقف وستفالن بالا رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - مردی که کلاه پوشیده بود و از سقف ورزشگاه وستفالن در یورو 2024 بالا رفت، با جریمه بسیار شدیدی مواجه خواهد شد. این فرد با اقدام خود باعث تعویق در شروع نیمه دوم بازی یک هشتم نهایی یورو میان آلمان و دانمارک شده بود.

به گزارش فوتبالی، این فرد به احتمال فراوان به خاطر هزینه ای که به پلیس آلمان بابت ماموریت غیرضروری نیروهای پلیس متحمل کرده، با جریمه مواجه خواهد شد و ممکن است که به پرداخت پنجاه هزار یورو جریمه محکوم شود.

در ماه آگوست، پلیس منطقه وستفالیای شمالی در آلمان، جریمه سنگینی را برای افرادی تعیین کرد که باعث ماموریت های پلیسی غیرضروری می شوند و وقت ماموران پلیس را می گیرند. یکی از این جریمه ها مربوط به افرادی است که به خاطر اهمال یا غفلت غیرضروری، باعث ایجاد خطر برای خود می شوند و ماموران پلیس را به دردسر می اندازند. این فرد نیز با اقدام بی دلیل خود باعث شده بود تا سلامتش را به خطر بیاندازد و ماموران پلیس مجبور شدند که به او کمک کنند تا از سقف پایین بیایند.

بازی آلمان و دانمارک با شرایط دشواری برگزار شد چرا که صاعقه و بارش شدید تگرگ باعث شد تا بازی برای دقایقی به تعویق بیافتد و در نهایت آلمان توانست با یک پیروزی شیرین به یک چهارم نهایی راه پیدا کند و حریف اسپانیا شود.

4125