توهین بی‌بی‌سی به رونالدو: میستیانو پنالدو!

توهین بی‌بی‌سی به رونالدو: میستیانو پنالدو!

پایگاه خبری فوتبالی - واکنش شبکه بی بی سی بین المللی به اتفاقات بازی پرتغال و اسلوونی با واکنش هایی در انگلیس همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، شبکه بی بی سی در پایان بازی به تحلیل اتفاقات بازی و مهار پنالتی کریستیانو رونالدو توسط یان اوبلاک پرداخت. این شبکه در توصیف این لحظه از عبارت "میستیانو پنالدو" استفاده کرد. در حقیقت "میس" به معنی از دست دادن ضربه بود و پنالدو نیز عبارتی است که دشمنان رونالدو سالهاست که برای تمسخر او استفاده می کنند و می گویند که شمار زیادی از گلهای این ستاره با ضربات پنالتی ثبت شده است.

خیلی از هواداران رونالدو از عبارت مورد استفاده توسط بی بی سی انتقاد کردند و آن را توهین آمیز دانستند. جان تری کاپیتان سابق چلسی در پیامی از عبارت "شرم آور"  استفاده کرد. 

رونالدو در هشت بازی متوالی در یورو و جام جهانی نتوانسته گل بزند. در حقیقت آخرین گل او در یک تورنمنت بزرگ ملی به بازی پرتغال و غنا برمی گردد که از روی نقطه پنالتی گل زد و بعد از آن هرگز در جریان بازی گلزنی نکرده است. باید دید که آیا بالاخره طلسم کریستیانو در این یورو شکسته می شود یا نه. پرتغال باید بازی بسیار دشواری را در روز جمعه مقابل فرانسه داشته باشد تا بتواند به نیمه نهایی یورو 2024 راه پیدا کند.

4125