پیام‌های مک‌گرگور، مانه و خواهر رونالدو در حمایت از کریستیانو

پیام‌های مک‌گرگور، مانه و خواهر رونالدو در حمایت از کریستیانو

پایگاه خبری فوتبالی - کانر مک گرگور رزمی کار سرشناس ایرلندی نیز از کریستیانو رونالدو حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، این رزمی کار رابطه صمیمانه ای با کریستیانو رونالدو دارد و به اشک های فوق ستاره پرتغالی در بازی مقابل اسلوونی پس از خراب کردن پنالتی واکنش نشان داد. مک گرگور در یک استوری اینستاگرامی نوشت:"عشق حقیقی به کشورت. کریستیانو، تو بهترین بازیکن فوتبالی هستی که این کره به خود دیده است. خداوند به تو برکت بدهد، برادر. گذشته، شکوه است و حال، تاریخی. همچنان یک قهرمان بزرگ خواهی بود، سی آر سون."

رائول گونزالس شماره هفت اسبق رئال مادرید با شکلک قلب از رونالدو تمجید کرد و رودریگو گوئس مهاجم رئال نیز از کامنتی با عبارت اسطوره" به تمجید از سی آر سون پرداخت. کتیا خواهر رونالدو نیز در پیامی در بخش استوری اینستاگرام خطاب به رونالدو نوشت:" سرت را بالا ببر، پادشاه من. چقدر به تیممان افتخار می کنم، چقدر به تو افتخار می کنم، ممنون کریستیانو." 

سادیو مانه مهاجم سنگالی النصر نیز از هم تیمی خود حمایت کرد و در پیامی اینستاگرامی خطاب به ستاره پرتغالی نوشت:" همچنان یک قهرمان بزرگ خواهی بود." 

رونالدو پنالتی حساسی را در وقت اضافه بازی پرتغال و اسلوونی خراب کرد اما ضربه خود را در ضربات پنالتی به گل تبدیل کرد و درخشش دیوگو کاستا با مهار سه پنالتی باعث شد تا پرتغال به یک چهارم نهایی برسد تا بازی حساسی با فرانسه داشته باشد.

4125