رقابت رئال مادرید و پی‌اس‌جی برای جذب مدافع تیم ملی فرانسه

رقابت رئال مادرید و پی‌اس‌جی برای جذب مدافع تیم ملی فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - همه می دانند که لنی یورو مدافع میانی لیل اصلی ترین گزینه رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات تابستانی است اما انگلیسی ها یک مدافع فرانسوی دیگر را هم به رئال مادرید لینک کرده اند.

به گزارش فوتبالی، سایت کاوت آفساید گزارش داده است که ویلیام سالیبا مدافع 23 ساله به یکی از گزینه های رئال مادرید در خط دفاعی تبدیل شده است. این بازیکن عملکرد خوبی در آرسنال زیر نظر میکل آرتتا داشته است. 

کاوت آفساید گزارش داده است که رئال مادرید و پی اس جی به دنبال خرید مدافع تیم ملی فرانسه هستند که البته آرسنال به این سادگی ها راضی به فروش این بازیکن نخواهد شد.در حقیقت آرسنال می خواهد طلسم ناکامی های خود در لیگ انگلیس را بشکند و دلیلی ندارد که بخواهند یکی از بازیکنان کلیدی خود یعنی سالیبا را از دست بدهد.

رئال مادرید پس از جدایی ناچو فرناندز باید ترکیبش را در خط دفاعی تقویت کند. در حقیقت در حال حاضر رودیگر و میلیتائو مدافعان میانی فیکس رئال مادرید به شمار می روند. آلابا در حال ریکاوری از مصدومیتش است و شوامنی نیز می تواند در صورت نیاز در خط دفاعی بازی کند اما رئالی ها به دنبال خرید هستند که لنی یورو مدافع 19 ساله لیل اصلی ترین گزینه آنهاست که فقط یک سال دیگر با باشگاه فرانسوی قرارداد دارد.

4125