رسمی؛ هافبک جوان لیدز یونایتد به تاتنهام پیوست

رسمی؛ هافبک جوان لیدز یونایتد به تاتنهام پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- آرچی گری هافبک جوان و با استعداد تیم لیدز یونایتد با قراردادی تا تابستان ۲۰۳۰ به تیم تاتنهام پیوست.

به گزارش فوتبالی، آرچی گری هافبک ۱۸ ساله و انگلیسی تیم لیدز یونایتد که فصل گذشته یکی از ستاره‌های این تیم بود و توانست جایزه بهترین بازیکن جوان چمپیونشیپ را نیز تصاحب کند، به تیم تاتنهام پیوست. او در اسپرز پیراهن شماره ۱۴ را بر تن خواهد کرد. شماره‌ای که پیش از او بر تن بازیکنان مثل لوکا مودریچ و ایوان پریسیچ بوده است.

آرچی گری پس از پیوستن به تاتنهام گفت: من خیلی هیجان زده هستم، پیوستن به این تیم حس خیلی خوبی دارد. فرصت حضور و کار کردن با این گروه پیشنهادی بود که نمیتوانستم آن را رد کنم.

این هافبک متولد ۲۰۰۶ در مورد آنژه پوستکوگلو سرمربی تاتنهام صحبت جالبی کرد و گفت: نمیخوام دروغ بگم، من یک هوادار بزرگ سلتیک هستم، بنابراین او را دوست دارم.

 

به گفته‌ی فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، مبلغ انتقال گری به تاتنهام ۴۰ میلیون پوند خواهد بود. تیم‌های زیادی خواهان جذب او بودند اما تاتنهام به عنوان یک هدف جدی گری را زیر نظر داشت و در نهایت موفق به جذب این هافبک جوان و با استعداد شد. همچنین جوی رودون از تاتنهام در انتقالی جداگانه با قراردادی به ارزش ۱۰ میلیون پوند به لیدز یونایتد خواهد پیوست.

۱۴۲۸