اصرار تراکتور به ادامه همکاری با حمید مطهری

اصرار تراکتور به ادامه همکاری با حمید مطهری

پایگاه خبری فوتبالی - حمید مطهری مورد توجه تراکتور برای ادامه همکاری قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، حمید مطهری اواخر فصل گذشته پس از جدایی پاکو خمز به عنوان جانشین این سرمربی، هدایت تراکتور را بر عهده گرفت و با اینکه با شکست از مس رفسنجان از مسابقات جام حذفی کنار رفت اما در لیگ برتر عملکرد نسبتاً خوبی داشت و در نهایت در رده چهارم تراکتور را به پایان فصل رساند.

قرارداد این مربی با تراکتور برای یک و سال نیم منعقد شده بود و باتوجه به این قرارداد، مدیران تراکتوری از مطهری می‌خواهند به کار خود در این تیم ادامه دهد و در این راستا دیروز جلسه‌ای با این مربی هم برگزار کردند و با درخواست جدایی وی مخالفت شد.

گویا برنامه تی‌تی‌ها این است که یک سرمربی خارجی برای تیم خود انتخاب کنند و حمید مطهری به عنوان دستیار اول وی که از بازیکنان این تیم شناخت دارد، به کارش ادامه دهد. با این حال مربی سابق تیم ملی پیش از این و در مصاحبه تلویزیونی خود مدعی شده بود که دوست دارد به عنوان سرمربی فعالیت کند و فقط حاضر است دستیار یحیی گل‌محمدی باشد.

با همه این تفاسیر حمید مطهری هنوز یک سال با تراکتور قرارداد دارد و باید برای آینده کاری خود باید با مدیران این تیم به توافق برسد و باید دید شرایط برای دستیار سابق امیر قلعه نویی چگونه پیش خواهد رفت.

1997