فدراسیون والیبال با ۲ مربی مطرح وارد مذاکره شد

فدراسیون والیبال با ۲ مربی مطرح وارد مذاکره شد

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون والیبال در حال مذاکره با ۲ مربی مطرح خارجی است که یکی از این دو مربی سابقه موفقیت در المپیک را دارد.

به گزارش فوتبالی، نتایج تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها باعث شد فدراسیون والیبال به دنبال جذب یک مربی بزرگ خارجی باشد؛ مربی‌ای که بتواند والیبال ایران را در طول یک پروسه بلندمدت تغییر دهد. پیش از لیگ ملت‌ها فدراسیون والیبال با مربیانی همچون بلنجینی و لورنزتی مذاکراتی انجام داد که این مذاکرات به دلیل برخی مسائل، بی‌نتیجه ماند؛ اما به نظر می‌رسد این بار فدراسیون والیبال عزم جدی برای جذب یک مربی مطرح و کارنامه‌دار دارد.

در همین خصوص این فدراسیون در حال مذاکراتش با یک مربی مطرح است. این مربی سابقه موفقیت در المپیک را هم دارد و در حال حاضر هم تیمش را برای المپیک پاریس آماده می‌کند.

از آنجایی که گفته شد در ماجرای مذاکره با بلنجینی و لورنزتی از داخل کشور شیطنت‌هایی صورت گرفته بود نام مربی مورد نظر فدراسیون نزد ما محفوظ است. علاوه بر این مربی، فدراسیون والیبال با یک مربی دیگر هم مذاکرات خود را آغاز کرده است.

نکته حائز اهمیت این است که میلاد تقوی قصد دارد این بار بر خلاف گذشته بلافاصله پس از المپیک پاریس، تکلیف سرمربیگری تیم ملی را مشخص کند و این مسئله به درازا نکشد. باید دید در نهایت کدام یک از این مربیان هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت.

7474