هافبک جوان اورتون، گزینه مورد علاقه هانسی فلیک نیست

هافبک جوان اورتون، گزینه مورد علاقه هانسی فلیک نیست

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال می‌رود که هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا برای پست هافبک دفاعی، مارک کاسادو را به آمادو اونانا ترجیح دهد.

به گزارش فوتبالی، آمادو اونانا، هافبک بلژیکی و جوان اورتون پس از فصل درخشانی که در لیگ برتر انگلیس پشت سر گذاشت، توجه تیم‌های زیادی را در اروپا به خود جلب کرد. باشگاه‌های مطرح و سرشناس فوتبال اروپا این بازیکن را زیر ذره‌بین دارند. هرچند که او در یورو 2024 چندان عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت، اما هنوز تیم‌هایی هستند که علاقه‌مند به جذب او باشند.

به گفته خبرگزاری‌های انگلیسی، بایرن مونیخ در صورتی که موفق به جذب ژائو پالینیا از فولام نشود و آخرین پیشنهادش پذیرفته نشود، دیگر تلاشی برای این بازیکن خرید این هافبک نخواهد کرد و به دنبال گزینه‌های دیگر خواهد رفت. گزینه اصلی باواریایی‌ها بعد از پالینیا، نام آمادو اونانا، هافبک دفاعی بلژیکی و جوان تافی‌ها است.

این هافبک جوان بلژیکی، به مراتب از ژائو پالینیای پرتغالی ارزان‌تر است. همچنین توافق با اورتون بسیار آسان‌تر است چرا که هم اورتون و هم آماده اونانا، آماده جدایی او در این پنجره تابستانی هستند. وینسنت کمپانی، علاقه بسیار زیادی به هافبک دفاعی هم‌وطن خود دارد.

بارسلونا نیز شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد. دکو، مدیر ورزشی بارسلونا علاقه خاصی به این بازیکن دارد، اما حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که هانسی فلیک ممکن است موافق خرید او نباشد. فلیک به مارک کاسادو، ستاره جوان لاماسیا توجه ویژه‌ای دارد و می‌خواهد بیشتر از او در تیم اصلی استفاده کند. باید دید در این تابستان چه سرنوشتی برای کاسادو و اونانا رقم می‌خورد.

1428