اسپورتینگ پرتغال ستاره سوئدی خود را ارزان نمی‌فروشد

اسپورتینگ پرتغال ستاره سوئدی خود را ارزان نمی‌فروشد

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده می‌شود که اسپورتینگ پرتغال، حاضر نیست ویکتور گیوکرش، ستاره سوئدی تیم خود را با قیمتی کمتر از 100 میلیون یورو به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، ویکتور گیوکرش، ستاره سوئدی باشگاه اسپورتینگ لیسبون پس از عملکرد درخشانی که در چند فصل اخیر داشت، توجه تیم‌های زیادی را به خود جلب کرد. حالا گزارش‌ها حکایت از آن دارد که این بازیکن در آستانه انتقال به جمع توپچی‌های لندنی قرار دارد. یکی از اهداف توپچی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی، تقویت خط حمله است و گیوکرش هم یکی از گزینه‌های اصلی میکل آرتتا و قرمزها به شمار می‌رود.

این بازیکن مورد توجه باشگاه چلسی هم قرار داشت، اما به نظر می‌رسد که این انتقال تا حد زیادی منتفی شده باشد. هر دو تیم لندنی نیاز مبرمی به جذب یک مهاجم نوک باکیفیت و تمام‌عیار دارند تا بتواند ضربه‌های آخر را وارد دروازه رقبا کنند. چلسی و آرسنال در فصلی که گذشت در این پست آسیب دیدند.

در آرسنال، گابریل ژسوس و کای هاورتز، نمی‌توانند به خوبی در پست مهاجم هدف ایفای نقش کنند. چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر این‌که گیوکرش در آستانه انتقال به آرسنال قرار دارد و تنها توافقات مالی باقی مانده است. حالا چند خبرنگار، از جمله فابریزیو رومانو به این نکته اشاره کردند که اسپورتینگ ستاره تیمش را کمتر از 100 میلیون یورو نمی‌فروشد.

از طرف دیگر، گیوکرش می‌خواهد فصل بعدی در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد؛ و این به منزله این است که آرسنال شانس بیشتری نسبت به چلسی دارد. آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و کارشان برای خرید گیوکرش ساده‌تر است.

1428