پس از عملکرد ضعیف در یورو، قیمت ستاره ایتالیایی یوونتوس کاهش می‌یابد

پس از عملکرد ضعیف در یورو، قیمت ستاره ایتالیایی یوونتوس کاهش می‌یابد

پایگاه خبری فوتبالی- قیمت فدریکو کیه‌زا در بازار نقل و انتقالات پس از عملکرد ضعیفش در رقابت‌های یورو 2024 کاهش پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، فدریکو کیه‌زا یکی از بازیکنان جذاب برای باشگاه‌های بزرگ اروپایی در تابستان پیش رو به حساب می‌آید. این ستاره ایتالیایی که در یورو 2020 درخشان ظاهر شده بود و توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند، در یورو 2024 به هیچ وجه موفق نشد موفقیت‌های دوره قبلی را تکرار کند. همین موضوع حالا باعث شده است تا قیمت این بازیکن در بازار نقل و انتقالات دچار افت شود و این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای تیم‌هایی است که می‌خواهند او را به خدمت بگیرند.

با ورود تیاگو موتا به یوونتوس، گفته می‌شود که خروج کیه‌زا تسهیل می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی جدید بیانکونری، اعتقادی به وینگر ایتالیایی تیمش ندارد و حاضر است او را به فروش برساند تا با آن پول، بازیکنان مدنظرش را به خدمت بگیرد. حالا باید دید سرنوشت کیه‌زا در تورین چگونه رقم خواهد خورد. چند باشگاه در ایتالیا و خارج از ایتالیا شرایط او را زیر نظر دارند و باشگاه یوونتوس هم با فروش او مخالفت نمی‌کند.

به نقل از نشریه اسکای آلمان، مدیران بایرن مونیخ برای خرید ستاره ایتالیایی یوونتوس برنامه دارند. سران باشگاه آلمانی می‌خواهند جاشوا کیمیش را علاوه بر ده میلیون یورو به یوونتوس بدهند و در ازای آن، فدریکو کیه‎‌زا را به خدمت بگیرند.

ناپولی و آ اس رم هم از دیگر باشگاه‌هایی هستند که کیه‌زا را زیر نظر دارند. حتی گفته شده است که دنیله ده روسی شخصا با این بازیکن ارتباط برقرار کرده است.

1428