مدافع اتلتیکو مادرید به تیم جدید ژوزه مورینیو ملحق شد

مدافع اتلتیکو مادرید به تیم جدید ژوزه مورینیو ملحق شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع اهل ترکیه اتلتیکو مادرید به سوپرلیگ ترکیه بازگشت.

به گزارش فوتبالی، مطابق اعلام رسمی باشگاه فنرباغچه و همچنین وبسایت اسکای چاغلار سویونچو مدافع اهل ترکیه باشگاه اتلتیکو مادرید با قراردادی ۳ به علاوه ۱ ساله به ارزش ۸.۵ میلیون یورو به فنرباغچه پیوست. این بازیکن که سابقه بازی برای فرایبورگ آلمان و لسترسیتی انگلیس را در کارنامه خود دارد پس از یک فصل حضور در ترکیب تیم دیگو سیمئونه تصمیم گرفت به فوتبال کشور خود بازگردد.

قرارداد این بازیکن با تیم جدید ژوزه مورینیو نهایی شده است و چراغ سبز از اتلتیکو مادرید نیز دریافت شده و او قرار است امروز پس از معاینات پزشکی قرارداد نهایی خود را امضا کند و چاغلار سویونچو در حال حاضر در استانبول حضور دارد.

سویونجو دوران حرفه ای خود را با تیم آلتینوردو در لیگ دسته دوم ترکیه آغاز کرد. در طول فصل ۲۰۱۵–۱۶ این بازیکن با بشیکتاش، گالاتاسرای و سویا در ارتباط بود اما در نهایت ملی پوش ۲۰ ساله ترکیه ای، بوندسلیگا را انتخاب کرد زیرا فکر می‌کرد برای حرفه و پیشرفت او انتخاب بهتری است و با درخشش در فرایبورگ در نهایت راهی لیگ برتر انگلیس شد.

در نوامبر ۲۰۱۵ و به دنبال مصدومیت سردار عزیز مدافع مرکزی تیم ملی ترکیه این بازیکن برای نخستین بار توسط سرمربی فاتح تریم به تیم ملی فوتبال ترکیه دعوت شد.

۱۰۰۹