مربی تیم شگفتی‌ساز یورو: می‌توانیم قهرمان شویم

مربی تیم شگفتی‌ساز یورو: می‌توانیم قهرمان شویم

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل ترکیه در یک هشتم نهایی یورو شرکت کرد. او معتقد است که تیمش می تواند به فینال یورو برسد و حتی قهرمان شود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اتریش یکی از شگفتی های تورنمنت بوده است به شکلی که بالاتر از فرانسه و هلند صدرنشین گروهش شد و در حال حاضر در سمت آسان جدول قرار گرفته است به شکلی که اگر مثل مرحله گروهی ظاهر شوند، شانس پیشروی تا مراحل بالاتر را دارند اما رانگنیک مدعی است که این تیم می تواند یکی از شگفتی های یورو باشد و حتی به قهرمانی برسد. 

رانگنیک پیش از بازی ترکیه و اتریش گفت:" در شروع تورنمنت گفتم که به فینال خواهیم رسید و حتی قهرمان خواهیم شد. فکر نمی کنم که زیاد محتمل باشد اما فکر نمی کنم که کاملا غیرممکن هم باشد. هنوز به این حرفم باور دارم. بازی اسپانیا را دیدم. نفرات فوق العاده ای دارند و از نظر فردی نیز سطح فوق العاده ای دارند. باید واقع گرا باشیم. باید تا جایی که می توانیم پیش برویم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم و ببینیم که تا کجا پیش خواهیم رفت." 

رانگنیک همچنین گفت که اگر قبل از مرحله گروهی به کسی گفته می شد که اتریش صدرنشین گروهش می شود، همه این ادعا را بیش از حد خوشبینانه می دانسته اند و حالا مهم است که این تیم روی بازی با ترکیه تمرکز کند. 

4125