جزییات پیشنهاد بارسلونا که مارک گیو برای پیوستن به چلسی آن را رد کرد

جزییات پیشنهاد بارسلونا که مارک گیو برای پیوستن به چلسی آن را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مارک گیو پدیده جوان خط حمله آکادمی بارسلونا در نهایت تصمیم گرفت این باشگاه را به مقصد چلسی ترک کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از انتقالات جالب روزهای اخیر فوتبال اروپا جدا شدن مهاجم جوان آکادمی لاماسیا از جمع آبی و اناری ها و حضور در تیم چلسی بود. این بازیکن پیشنهاد ارائه شده نهایی بارسلونا را با شرایط زیر رد کرد:

- حقوق ۲ میلیون یورو
 
-ثبت نام این بازیکن در تیم اول در صورت انجام ۵۰ درصد از مسابقات با تیم ذخیره

- به او قول داده نشد که جانشین لواندوفسکی شود زیرا موضوع مربوط به هانسی فلیک است، اما سن رابرت لواندوفسکی به او یادآوری شد زیرا این بازیکن ۳۶ ساله خواهد بود و باید در بازه ای از فصل نیز استراحت کند و اینکه ویتور روکه ممکن است به خاطر فرپلی مالی به صورت قرضی جدا شود هم باعث خواهد شد خط حمله بارسلونا خالی تر از قبل شود.

از سوی دیگر مدیر برنامه های این بازیکن به او فشار آوردند تا پیشنهاد چلسی را بپذیرد. در نهایت مارک گیو مهاجم نوک ۱۸ ساله بارسلونا اتلتیک با فعال شدن بند فسخ ۶ میلیون یورویی اش و قراردادی ۵ به علاوه یک ساله به چلسی پیوست.

دکو اکنون قصد دارد تا از تکرار اتفاقی که برای مارک گیو افتاد جلوگیری کند و کار برای افزایش بندهای فسخ قرارداد برای بازیکنان آکادمی انجام خواهد شد و متغیرهایی وجود خواهد داشت برای مثال اگر بازیکن تعداد معینی بازی را با تیم اول انجام دهد، ارزش بند فسخ قرارداد او افزایش می یابد.

۱۰۰۹