هواداران اسلوونی که پیراهن مسی را با خود به ورزشگاه برده بودند (عکس)

هواداران اسلوونی که پیراهن مسی را با خود به ورزشگاه برده بودند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران تیم ملی اسلوونی در طول بازی اسلوونی مقابل پرتغال سعی کردند که اعصاب کریستیانو رونالدو را به هم بریزند و به شیوه های مختلف تمرکز او را از بین ببرند.

به گزارش فوتبالی ، در ورزشگاه شهر فرانکفورت آلمان، تیم ملی پرتغال و تیم ملی اسلوونی در مرحله یک هشتم نهایی بازی های یورو 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت در این دیدار که در پایان 120 دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، تیم ملی پرتغال موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر صفر تیم ملی اسلوونی را شکست بدهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

رونالدو و مسی سال ها دو رقیب اصلی برای همدیگر در دنیای فوتبال بوده اند و هنوز هم با وجود این که در اواخر دوران حرفه ای خود هستند، اما مقایسه ها میان این دو وجود دارد. هواداران تیم ملی اسلوونی برای این که تمرکز کریستیانو رونالدو را پایین بیاورند و روی اعصاب او راه بروند، پیراهن لیونل مسی را با خود ورزشگاه برده بودند. آن ها از پیراهن آرژانتینِ لیونل مسی استفاده کرده بودند چرا که مسی به همراه آرژانتین قهرمان جام جهانی شده است اما رونالدو قهرمانی در جام جهانی را در دوران حرفه ای خود تجربه نکرده است.

1470