بهترین دروازه‌بان زن جهان به پاریس سن ژرمن پیوست

بهترین دروازه‌بان زن جهان به پاریس سن ژرمن پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- مری ارپس بهترین دروازه بان زن جهان در دو سال اخیر با عقد قراردادی به مدت دو سال به تیم فوتبال زنان پاریس سن ژرمن پیوست.

به گزارش فوتبالی، نقل و انتقالات فوتبال زنان در اروپا امروز با یک انتقال مهم آغاز شد. مری ارپس دروازه بان تیم ملی انگلیس و‌ باشگاه زنان منچستریونایتد با عقد قراردادی به مدت دو سال و تا پایان سال ۲۰۲۶ میلادی به پاریس سن ژرمن فرانسه پیوست.

مری ارپس از سال ۲۰۱۹ تا امسال عضو تیم منچستریونایتد بود اما نتوانست همراه این تیم قهرمان لیگ انگلیس شود اما در عوض در تیم ملی درخشید تا علاوه بر اینکه گران ترین دروازه بان جهان لقب بگیرد، به پر افتخارترین دروازه بان جهان در بخش فردی هم تبدیل شود.

ارپس در یورو ۲۰۲۲ همراه با تیم ملی زنان انگلیس قهرمان شد و جایزه بهترین دروازه بان جام را هم بدست آورد. او در سال ۲۰۲۲ جایزه بهترین دروازه بان سال فیفا را هم برد. همچنین این بازیکن در جام جهانی ۲۰۲۳ زنان به عنوان بهترین دروازه بان جام انتخاب شد و در همین سال برای دومین بار متوالی جایزه بهترین دروازه بان سال فیفا را دریافت کرد.

مری ارپس سال گذشته هم پیشنهادات زیادی از تیم های مختلف داشت اما به خاطر داشتن قرارداد با منچستریونایتد این تیم را ترک نکرد. ارزش ارپس در ترنسفر مارکت ۲۰۰ هزار یورو است اما هنوز رقم دقیق قرارداد او با پاریس سن ژرمن مشخص نشده است. پاریس سن ژرمن فصل گذشته بعد از لیون در رده دوم رقابت های لیگ فرانسه قرار گرفت.

۶۰۰۱