سایپا طوفانی شروع کرد؛ فرزانه توسلی شاگرد شریف در سایپا شد

سایپا طوفانی شروع کرد؛ فرزانه توسلی شاگرد شریف در سایپا شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سایپا پس از عقد قرارداد با فاطمه شریف، فرزانه توسلی را هم به عضویت باشگاه خود در آورد تا در سوپر لیگ برای این تیم به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز باشگاه سایپا از عقد قرارداد با فاطمه شریف به عنوان سرمربی رونمایی کرد و حالا به فاصله چند ساعت قرارداد فرزانه توسلی، بهترین دروازه بان سال ایران را هم به ثبت رساند تا این تیم به شکلی طوفانی وارد نقل و انتقالات شود.

فرزانه توسلی که کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان هم هست، چند روز پیش به عنوان بهترین دروازه‌بان سال فوتسال ایران معرفی شد تا نشان دهد سن برای او فقط یک عدد است و حالا در آستانه ۳۸ سالگی همچنان جزو بهترین های فوتسال زنان ایران است.

توسلی با تیم های استقلال جنوب دزفول، راه آهن تهران، تجارت خونه جنوب بندرعباس (2بار)، ملی حفاری اهواز (2بار) نامی نو اصفهان، پالایش نفت آبادان و پیکان تهران موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و سوپرلیگ کشور شده است و پر افتخار ترین بازیکن فوتسال زنان به حساب می آید. همچنین این بازیکن دو بار همراه با تیم ملی فوتسال قهرمان جام ملت های زنان آسیا شده است.

فرزانه توسلی فصل گذشته در تیم فوتسال مس رفسنجان حضور داشت و همراه با این تیم به مقام سومی سوپر لیگ رسید. توسلی چند روز دیگر به همراه سایر ملی پوشان به چین می رود تا در تورنمنت چهارجانبه این کشور تیم ملی فوتسال را همراهی کند.

۶۰۰۱