قهرمان‌های بدون مربی؛ بعد از اوسمار نوبت مورایس شد

قهرمان‌های بدون مربی؛ بعد از اوسمار نوبت مورایس شد

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان باید شانزدهم مردادماه در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به مصاف شباب‌الاهلی امارات برود و در فاصله کمتر از 45 روز وضعیت نیمکت این تیم هنوز مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، گویا قهرمانی در ایران، خیلی برای تیم‌ها در این فصل خوش‌یمن نبوده است. بعد از این که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده و اوسمار ویرا از این تیم جدا شد نوبت به سپاهانی‌ها رسید تا احتمالا شاهد تغییرات روی نیمکت تیمشان باشند. 

این روزها شایعات زیادی در مورد جدایی ژوزه مورایس شنیده شده و البته مدیران باشگاه با تاکید بر این موضوع که سرمربی پرتغالی یک سال دیگر قرارداد دارد، این خبر را تکذیب کردند. با این حال درحالی که مدیران این باشگاه مدعی‌اند مورایس به قراردادش وفادار است و حتی به صورت نامحسوس نقل و انتقالات را رصد کرده و لیست بازیکنان مدنظرش را به سپاهانی‌ها داده، باید خبر برنگشتن دستیار سابق مورینیو به ایران را جدی گرفت.

اینطور که شنیده می‌شود و روزنامه خبرورزشی ادعا کرده؛ مورایس از تمامی دستیارانش خداحافظی کرده و به احتمال فراوان دیگر به اصفهان بازنخواهد گشت. البته سپاهان هنوز برای جلب رضایت سرمربی پرتغالی تلاش می‌کند اما خود وی هنوز راضی به این اتفاق نشده و این موضوع را با اطرافیانش هم در میان گذاشته است.

مورایس که به عنوان یکی از مربیان کارنامه‌دار و بزرگ به فوتبال ایران آمد در مدت زمان حضورش نتوانست به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند و این برای او  و تیم پرمهره‌اش ناکامی محسوب می‌شود.

 البته سپاهان موفق شد در جام حذفی با شکست دادن مس رفسنجان به مقام قهرمانی برسد تا طلسم 9 سال ناکامی طلایی‌پوشان در مسیر کسب جام (در لیگ برتر و جام حذفی) شکسته شود و آن‌ها بار دیگر در فوتبال ایران موفق شدند طعم قهرمانی را بچشند. 

۴۳۲۶