والیبال نشسته ایران از حضور در تورنمنت آسن باز ماند

والیبال نشسته ایران از حضور در تورنمنت آسن باز ماند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران به دلیل عدم همکاری سفارتخانه هلند در صدور روادید، از حضور در تورنمنت بین‌المللی آسن بازماند.

به گزارش فوتبالی، قرار بود تیم ملی والیبال نشسته پیش از حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس و به منظور آماده‌سازی بیشتر، در تورنمنت بین المللی «آسن» هلند شرکت کند.

بر این اساس مقرر شده بود تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان امشب راهی تورنمنت هلند شود و باوجود داشتن دعوتنامه رسمی از میزبان و ثبت نام در سایت رسمی مسابقات و اقدامات به موقع از سوی فدراسیون برای ثبت نام، تیم کشورمان که سال‌هاست رنک نخست دنیا را در اختیار دارد، به دلیل عدم همکاری سفارتخانه هلند در صدور روادید از حضور در این تورنمنت مهم بازماند.

تیم‌های حاضر در پارالمپیک پاریس، در این تورنمنت با هم دیدار می‌کنند. قرار بود تیم‌های ایران، برزیل، اوکراین، قزاقستان، فرانسه، ایتالیا، مصر، آلمان، هلند و آمریکا به مدت پنج روز با یکدیگر روبه‌رو شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران چند روز پیش درباره حضور در این تورنمنت گفته بود: این بهترین تورنمنتی است که می‌توانستیم شرکت کنیم و این باعث خوشحالی من سرمربی است که فرصت دارم پیش از پارالمپیک اهداف و برنامه‌هایی که دارم را در این تورنمنت پیاده کنم.

1999