اولین انتقال فوتسال زنان؛ شریف نارنجی پوش شد

اولین انتقال فوتسال زنان؛ شریف نارنجی پوش شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سایپا امروز از پیوستن فاطمه شریف برای سرمربیگری در فصل جدید مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان خبر داد. شریف فصل گذشته در تیم فوتسال زنان ملی حفاری اهواز حضور داشت.

به گزارش فوتبالی، تب و تاب نقل و انتقالات فوتسال زنان ایران از امروز با پیوستن فاطمه شریف به تیم سوپر لیگی سایپا آغاز شد.

در حالی که همه منتظر بودند قرعه کشی سوپر لیگ برگزار شود تا کم کم تیم های خود را مشخص کنند، فاطمه شریف امروز رسما به تیم فوتسال زنان سایپا پیوست. فاطمه شریف فصل گذشته در تیم ملی حفاری اهواز حضور داشت و همراه این تیم به رتبه پنجم دست یافت. شریف همچنین در تیم های نصر فردیس، هیات فوتبال خراسان و سیاه جامگان مشهد هم سابقه مربیگری دارد. بهترین رتبه شریف در دوران مربیگری اش مربوط به دو نایب قهرمانی با تیم نصر فردیس در لیگ برتر و سوپر لیگ است.

سال گذشته هدایت تیم فوتسال زنان سایپا بر عهده معصومه رضازاده بود که نتوانست انتظارات نارنجی پوشان را بر آورده کند و همراه با این تیم در رده چهارم جدول سوپر‌لیگ فوتسال قرار گرفت. حالا باید دید فاطمه شریف در این فصل می تواند سایپایی ها را به رتبه های بالای جدول برساند یا خیر.

قرعه کشی مسابقات سوپر لیگ فوتسال زنان دوم مرداد انجام می شود و خود مسابقات هم در تاریخ ۱۶ شهریور آغاز می شود. سایپا اولین تیمی شد که فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرد. احتمالا به زودی شاهد شروع نقل و انتقالات سایر تیم ها هم باشیم. تابستانی که قرار است خیلی داغ دنبال شود.

۶۰۰۱