خبر ویژه درباره گاریدو: مشکلی برای فعالیت ندارد و هفته آینده به ایران می‌آید

خبر ویژه درباره گاریدو: مشکلی برای فعالیت ندارد و هفته آینده به ایران می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی جدید پرسپولیس هفته آینده به تهران سفر خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی جدید پرسپولیسی هاست. مردی که پس از منتفی شدن حضور والتر ماتزاری در تهران و در شرایطی که نام چند مربی دیگر به عنوان جانشین اوسمار ویرا مطرح شده بود، با مدیران پرسپولیس برای هدایت این تیم در فصل آینده به توافق رسید. 

نکته عجیب درباره این مربی اینکه او هنوز به ایران نیامده، توسط برخی رسانه‌ها، برای کار در ایران به مشکل خورده و گفته شده که بعید است مجوز فعالیت او در ایران توسط وزارت ورزش صادر شود.

این خبری است که حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس در گفت و گوی دیروزش با دوربین فوتبالی، به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد که شورای برون مرزی وزارت ورزش، روز دوشنبه (امروز) تشکیل جلسه خواهد داد و باشگاه پرسپولیس درخواستش را به وزارت ورزش فرستاده است.

امروز هم پیمان حدادی عضو هیات مدیره پرسپولیس، خیال هواداران تیمش بابت حضور گاریدو در تهران را راحت کرد و گفت که او تا هفته آینده مسافر ایران خواهد شد.

اینجا بود که خبرنگاری درباره مشکلاتی که وی داشته، پرسید که آیا این موانع حل شده یا نه که حدادی گفت سرمربی جدید آن‌ها هیچ مشکلی نداشته تا این چنین تمامی ادعاها در این خصوص را رد کرده باشد.

1997