چهار باشگاه انگلیسی به دنبال خرید یکی از پدیده‌های یورو

چهار باشگاه انگلیسی به دنبال خرید یکی از پدیده‌های یورو

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که ایتالیا نمایش خوبی در یورو 2024 نداشت اما ریکاردو کالافیوری به یکی از پدیده های تورنمنت تبدیل شد و در خط دفاعی آتزوری ها خوش درخشید.

به گزارش فوتبالی، باشگاه های زیادی به خرید مدافع میانی بولونیا علاقمند شده اند که لیورپول، آرسنال، چلسی، وستهام و یوونتوس برخی از مشتریان این بازیکن هستند. دیلی اکسپرس مدعی شده است که بولونیا از این که یوونتوس از آنها تیاگو موتا را ربوده، عصبانی هستند و ترجیح می دهند که کالافیوری را به باشگاه دیگری بفروشند و به همین خاطر شانس پیوستن این بازیکن به لیگ انگلیس زیاد است. 

ریچارد هیوز مدیر ورزشی جدید لیورپول علاقه زیادی به کالافیوری دارد و در نظر دارد که این بازیکن را به عنوان مدافع میانی سمت چپ به خدمت بگیرد. اکسپرس همچنین گزارش داده است که قیمت این بازیکن بیش از 40 میلیون یورو خواهد بود. 40 درصد از حق انتقال این بازیکن در اختیار بازل است و بدین ترتیب باشگاه سوییسی نیز سود خوبی از فروش او کسب خواهد کرد. 

کالافیوری و تیم ملی ایتالیا در یک هشتم نهایی یورو حذف شدند و عملکرد ضعیفی را در مسابقات از خود ارائه دادند. از سویی برخی رسانه های اسپانیا مدعی شده بودند که رئال مادرید شرایط خرید مدافع ایتالیایی را دنبال می کند تا در صورت عدم جذب لنی یورو به سراغ او برود.

4125