آغاز اردوی استعدادیابی برای تیم ملی فوتبال نوجوانان در اردبیل

آغاز اردوی استعدادیابی برای تیم ملی فوتبال نوجوانان در اردبیل

پایگاه خبری فوتبالی- استعدادیابی فوتبال نوجوانان استان اردبیل با حضور چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در اردبیل برگزار شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره این استعداد یابی گفت:این استعداد یابی با هدف شناسایی استعدادهای فوتبال برای حضور در تیم ملی برگزار می شود که در استان های مختلف برگزار می شود.

وی گفت:بعد از برگزاری این استعداد یابی در استان های کشور نفرات نهایی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت می شود که در مسابقات آسیایی اردن حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی نوجوانان بیان کرد:انتظار می رود با این استعدادها شاهد درخشش تیم ملی نوجوانان در مسابقات آسیایی باشیم.

چمنیان افزود:میزبانی هیات فوتبال استان ازاین اردو بسیارشایسته وقابل قدردانی بود و این استان ظرفیت های خوبی در رشته ورزشی فوتبال دارد که در آینده فوتبالیست های این استان حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت همانطور که فوتبالیست های بزرگی از این استان در سطح ملی وبین المللی درخشیدند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: اردوی استعداد یابی یک روزه فوتبال نوجوانان استان اردبیل  زیر نظر چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان باحضور بیش از ۸۰فوتبالیست ازشهرستان های استان در استادیوم تختی اردبیل برگزار شد.

صمدنوتاش گفت:کلیه بازیکنان مستعد استان برای حضور در این اردو فرا خوانده شده بودند.

وی گفت :این بازیکنان زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرین  استعدادیابی شدندو بازیکنان شایسته از سوی سرمربی تیم ملی به اردوی های تیم ملی نوجوانان دعوت می شوند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل یکی از اولویت های اساسی هیات فوتبال استان اردبیل را استعدادیابی عنوان کرد وگفت: این امر باهماهنگی فدراسیون فوتبال در استان برگزار می شود.

وی از برگزاری اردوی استعداد یابی فوتبال در تمام رده های سنی با حضور سرمربیان تیم ملی در استان  خبرداد.

1999