اتحاد پرتغال برای گلزنی رونالدو؛ کریستیانو طلسم را می‌شکند؟

اتحاد پرتغال برای گلزنی رونالدو؛ کریستیانو طلسم را می‌شکند؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در دور گروهی یورو بیشترین شوت را زد اما نتوانست گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در سن 39 سالگی می خواهد در ششمین یوروی خود گل بزند، اتفاقی تاریخی که تا کنون رخ نداده است و او درصورت گلزنی می تواند به تنها بازیکن تاریخ تبدیل شود که در شش دوره یورو گل زده است. 

این علاقه رونالدو به گلزنی باعث شده تا دچار استرس شود. او در سه بازی خود موقعیت های زیادی داشته اما نتوانسته گل بزند. او در مقابل ترکیه فرصت گلزنی مسلمی را داشت اما ترجیح داد که به برونو فرناندز پاس گل بدهد. شوت او مقابل جمهوری چک به تیرک خورد و مقابل گرجستان با دیوار مامارداشویلی و خط دفاعی گرجستان برخورد کرد. 

په په مدافع تیم ملی پرتغال بیان کرد:" برای او نگران نیستیم. در یورو شادی های زیادی را به ما خواهد داد." و پالینیا نیز گفت :" باید موقعیت های بیشتری در جریان بازی ها ایجاد کنیم. فکر می کنم که تیم اماده است. روحیه خوبی پس از شکست مقابل گرجستان داریم. " 

پرتغال باید در یک هشتم نهایی به مصاف اسلوونی برود که برای پرتغالی ها خیلی مهم است که در این بازی طلسم شکسته شود و کریستیانو رونالدو بتواند گلزنی کند. بدین ترتیب بازیکنان تیم ملی پرتغال همگی متحد خواهند شد تا ستاره بی چون و چرای تیمشان را به هدفش برسانند.

رونالدو در فصل گذشته در لیگ عربستان 35 گل زد و همچنان روحیه بسیار بالایی دارد  تا بالاخره طلسم خود را در یورو 2024 بشکند.

4125