اولین واکنش پورحمیدی به شایعه حضور بیرانوند در تراکتور

اولین واکنش پورحمیدی به شایعه حضور بیرانوند در تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - حسین پورحمیدی واکنش کوتاهی به شایعه حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور داشت.

به گزارش فوتبالی، مدتی هست که شایعه حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور وجود دارد و حتی برخی منابع خبر از نهایی شدن این انتقال بزرگ در لیگ برتر می‌دهند. البته که شایعات در این زمینه بسیار است و حتی گفته می‌شود این سنگربان ملی‌پوش پشیمان شده و قصد دارد به پرسپولیس بازگردد و البته پرسپولیسی‌ها هم خبر از شکایت از این بازیکن بابت فسخ غیرقانونی می‌دهند.

اما طرف دیگر ماجرا دروازه‌بان ملی پوش تراکتور است. حسین پورحمیدی که با کسب ۱۸ کلین شیت صاحب دستکش طلایی لیگ برتر شد و حتی محمدرضا زنوزی در صحبت های چند روز قبل خود از عملکرد سنگربان خوزستانی دفاع کرد و مدعی شد اگر سبک بازی پاکو خمز نبود و تراکتور به مانند استقلال بازی می‌کرد، پورحمیدی می‌توانست ۲۵ کلین شیت از خود بر جای بگذارد.

در همین راستا خبرنگار “فوتبالی” با حسین پورحمیدی گفت‌وگوی کوتاهی داشت تا نظر وی را درباره شایعات جویا شود که البته دروازه‌بان تی‌تی‌ها تمایلی به صحبت نداشت و واکنشی کوتاه به شایعات اخیر داشت.

پورحمیدی درباره شایعه حضور بیرانوند در تراکتور و شرایط خود به این توضیح کوتاه بسنده کرد: «من هم این موضوع را در رسانه‌ها شنیده‌ام. از باشگاه خواسته‌ام تکلیف مرا روشن کند چرا که با تراکتور قرارداد دارم. چند پیشنهاد دارم که امیدوارم باشگاه هر چه زودتر تکلیف مرا روشن کند تا تصمیم گیری کنم.» 

1997