حمید مطهری از تراکتور جدا می‌شود؟

حمید مطهری از تراکتور جدا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - حمید مطهری در صورت نپذیزفتن پیشنهاد دستیاری ممکن است از تراکتور جدا شود.

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی پاکو خمز، حمید مطهری به عنوان دستیار اول سرمربی جدید تراکتور - که قرار بود یحیی گل‌محمدی باشد - در تبریز معارفه شد و مسئولیت فنی این تیم را تا پایان لیگ برتر بر عهده گرفت.

مطهری در مدت کوتاه حضورش با اینکه نتایج بدی در بازی های لیگ برتری نگرفت اما نتوانست از پس ماموریت اصلی خود یعنی موفقیت در جام حذفی برآید و در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب مس رفسنجان شد؛ باختی که عواقب بسیار بدی برای قرمزها داشت و بحث واگذاری مجدد دوباره کلید خورد و تا این لحظه هم ادامه داشته است.

اما با رفع تعلیق فعالیت های تراکتور در نقل و انتقالات توسط محمدرضا زنوزی، این تیم به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و طبق گفته سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی تی‌تی‌ها، آن‌ها سه گزینه نهایی اعم از داخلی و خارجی برای انتخاب سرمربی دارد که طبق گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری بین این گزینه‌ها نیست.

با توجه به اینکه مطهری قبلاً تاکید کرده بود فقط به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی حاضر است به عنوان نفر دوم در کادر فنی فعالیت کند، باید منتظر جلسه وی با مدیران تراکتوری ماند و احتمالاً در صورت اینکه مطهری راضی به ادامه همکاری به عنوان دستیار نباشد، باید حضور وی در جمع پرشورها را پایان یافته بدانیم.

1997