حذف زودهنگام مکزیک و صدرنشینی ونزوئلا با امتیاز کامل

حذف زودهنگام مکزیک و صدرنشینی ونزوئلا با امتیاز کامل

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز، 2 بازی از گروه B رقابت های کوپا آمه ریکا برگزار شد که در نهایت، شاهد حذف مکزیک و صدرنشینی ونزوئلا بودیم.

به گزارش فوتبالی، از هفته سوم و پایانی رقابت های کوپا آمه ریکا، بامداد امروز تیم های جاماییکا و ونزوئلا به مصاف هم رفتند. جاماییکا که حذف شدنش قطعی شده بود و در آن سوم، صدرنشینی ونزوئلا حتمی بود و در کل این بازی حکم یک دیدار تشریفاتی را داشت و البته این هم باعث نشد ونزوئلا عقب بشیند. تیم ونزوئلا با ارائه یک عملکرد کم نقص، توانست با حساب سه بر صفر، جاماییکا را شکست دهد. در دقیقه 49 ادواردو بلو با ضربه سر گل اول را زد. در دقیقه 56 سالومون راندون با یک ضربه پای چپ گل دوم را به ثمر رساند و در دقیقه 85، اریک رامیرز گل سوم را زد تا ونزوئلا بدون هیچ حرف و حدیثی، صدرنشین گروه باقی بماند.

در دیگر بازی حساس این گروه، مکزیک و اکوادور برابر هم صف آرایی کردند. هر دو تیم 3 امتیاز داشتند، اما اکوادور به خاطر تفاضل گل بیشتر در رده دوم بود و مکزیک برای صعود از گروه، مجبور به کسب 3 امتیاز بود، اما شاگردان هایمی لوزانو در طول 90 تقریباً 19 شوت زدند، اما هیچ کدام وارد دروازه نشد تا با یک تساوی بدون گل، مکزیک با کوپا آمه ریکا وداع کند.

4416