فوری و رسمی/ قطع همکاری با رجب‌زاده؛ پیروز قربانی سرمربی فجرسپاسی شد

فوری و رسمی/ قطع همکاری با رجب‌زاده؛ پیروز قربانی سرمربی فجرسپاسی شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سابق استقلال هدایت تیم فجرسپاسی را برعهده گرفت.

به گزارش فوتبالی، جلسه هیات مدیره باشگاه فجرسپاسی شب گذشته با حضور کلیه اعضای هیات مدیره این باشگاه برگزار شد و در پایان این جلسه پیروز قربانی مدافع سابق استقلال که فصل گذشته در لیگ دسته اول کشور هدایت تیم نفت و گاز گچساران را برعهده داشت به عنوان سرمربی جدید فجرسپاسی انتخاب شد.

این در شرایطی است که مهدی رجب‌زاده سرمربی فصل پیش فجرسپاسی نیز جزو گزینه‌های باشگاه شیرازی برای سرمربیگری این تیم در فصل جدید لیگ یک بود و این شانس را داشت تا در صورت موافقت کلیه اعضای هیات مدیره قرارداد او یک فصل دیگر تمدید شود اما گویا هیات مدیره باشگاه فجرسپاسی به دلیل ناکامی این تیم با سرمربیگری رجب‌زاده در دو فصل متوالی، رای به قطع همکاری با این مربی شیرازی داد و مدافع سابق استقلال را به عنوان سرمربی جدید تیم‌شان برگزید.

قربانی فصل گذشته لیگ یک مسئولیت فنی تیم نفت و گاز را عهده‌دار بود که این تیم در نخستین سال حضورش در رقابت‌های لیگ آزادگان با کسب ۴۳ امتیاز رتبه تک رقمی نهم جدول را به خود اختصاص داد.

سرمربی جدبد فجرسپاسی فارغ‌التحصیل مدیریت ورزش است. او خیلی زود به کسوت مربیگری درآمد و در فصل اول به‌عنوان دستیار در راه‌آهن مشغول به کار شد و سپس 3 فصل هدایت سردار بوکان را برعهده گرفت و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشت. 

قربانی سپس به‌عنوان دستیار در باشگاه فوتبال سایپا فعالیت کرد و در ادامه هدایت رایکا بابل و شهرداری آستارا در لیگ دسته اول کشور را برعهده گرفت. او سابقه بازی در تیم‌های راه‌آهن، سایپا، استقلال، مس کرمان و صبای قم را در کارنامه دارد، از افتخاراتش در دوران بازی، می‌توان به 3 قهرمانی و دو ناب قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در جام حذفی با تیم استقلال تهران اشاره کرد.

جلسه معارفه و امضای قرارداد پیروز قربانی امروز صبح ساعت ۹ در باشگاه فجرسپاسی با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.