برد مقتدرانه اسپانیا مقابل گرجستان؛ رویارویی ماتادورها با آلمان

برد مقتدرانه اسپانیا مقابل گرجستان؛ رویارویی ماتادورها با آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام ملت های اروپا، تیم ملی اسپانیا و تیم ملی گرجستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی اسپانیا موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و با یک برد مقتدرانه راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی تیم ملی اسپانیا گل اول مسابقه را دریافت کرد. اسپانیایی ها که در دور گروهی یورو 2024 گلی نخورده بودند، حالا برای اولین بار این بازی ها گل خوردند و دروازه آن ها باز شد. این گل یک گل به خودی بود که نرماند در دقیقه هجدهم بازی به اشتباه وارد دروازه خودشان کرد.

پس از این گل اسپانیایی ها توانستند بازی را در دست بگیرند و تلاش خود را برای کسب پیروزی افزایش دادند. در نهایت در دقیقه 39، رودری هرناندز روی پاس نیکو ویلیامز گل اول اسپانیایی ها را به ثمر رساند. نیمه اول در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم ملی اسپانیا سه گل دیگر به ثمر رساند. فابیان روئیز در دقیقه 51 روی پاس لامین یامال گل دوم را برای تیم ملی اسپانیا به ثمر رساند. نیکو ویلیامز در دقیقه 75 روی پاس فابیان روئیز گل سوم را برای اسپانیا زد و دنی اولمو در دقیقه 83 گل چهارم لاروخا را به ثمر رساند.

حالا تیم ملی اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی با تیم ملی آلمان روبرو می شود که میزبان رقابت ها است.

تماشای گل چهارم اسپانیا

1470