طعنه‌های بی‌پایان عزیزی به قلعه‌نویی؛ اکرم عفیف یک تنه ایران را حذف کرد!

طعنه‌های بی‌پایان عزیزی به قلعه‌نویی؛ اکرم عفیف یک تنه ایران را حذف کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- خداداد عزیزی درباره اتفاقات بازی ایران مقابل قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2024 به شکلی طعنه‌آمیز صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران که در جام ملت‌های آسیا می‌توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند و به حسرت 47 ساله خود در قهرمان نشدن در این تورنمنت پایان بدهد بعد از شکست دادن ژاپن و صعود به نیمه‌نهایی مغلوب قطر میزبان شد و همه رویاهایش برباد رفت تا امیر قلعه‌نویی هم به سرنوشت شوم سرمربیان پس از انقلاب تیم ملی دچار شود که همه آنها تنها موفق به رساندن ایران به جمع 4 تیم برتر مسابقات شدند و هیچ‌گاه نتوانستند بالاتر از مرحله نیمه‌نهایی قدم بردارند.

شاید نسبت به هر دوره دیگری تیم ملی در این دوره شانس بیشتری برای فتح جام داشت؛ با شکست دادن ژاپن در مرحله ¼ پایانی اکثر کارشناسان ایران را قهرمان می‌دانستند و البته با حذف تیم‌های سرشناسی نظیر کره‌جنوبی، استرالیا و حتی عربستان شاگردان قلعه‌نویی مسیر فوق‌العاده همواری برای رسیدن به قهرمانی داشتند اما این امر میسر نشد.

خداداد عزیزی می‌گوید که تیم ملی در بازی با قطر به اشتباهات کادر فنی باخته است و اسیر بازی خوب قطری‌ها نشده است: " تیم ملی در دقایق پایانی بازی با قطر می‌خواست با شلوغ کردن محوطه جریمه حریف و استفاده از توپ‌های بلند و ساباندن توپ توسط مهاجمان به گل تساوی دست پیدا کند در صورتی که دیگر چنین تاکتیکی در دنیای روز فوتبال جایی ندارد و همین به تیم ملی ضربه زد! در کنار این، یک اکرم عفیف به تنهایی تیم ملی را حذف کرد و کادر فنی برای مهار او هیچ فکری نکرد! مگر می‌شود کادر فنی نگوید که اکرم عفیف را چگونه می‌توان مهار کرد؟ " 

9098