شیر خفته بیدار شد/ با جادوی بلینگام، انگلیس جان سالم به در برد

شیر خفته بیدار شد/ با جادوی بلینگام، انگلیس جان سالم به در برد

پایگاه خبری فوتبالی - انگلیس در دیدار مقابل اسلواکی با نتیجه دو بر پیروز شد تا جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند. .

به گزارش فوتبالی، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، تیم های انگلیس و اسلواکی از ساعت 19:30 به وقت تهران در استادیوم فلتینس آرنا به مصاف هم رفتند. دو تیم در شرایطی پا به میدان می گذاشتند که روی کاغذ، شانس سه شیرها برای پیروزی خیلی بیشتر از اسلواکی بود، اما در این بازی، اتفاقات غیرمنتظره ای رقم خورد.

در نیمه اول انگلیسی ها مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما اسلواکی اصلاً دست تیم دست و پا بسته ای نبود و حتی 2 بار هم فرصت باز کردن دروازه انگلیس را تا قبل از دقیقه 20 داشت، اما نتوانست از آن ها استفاده کند. ولی انگلیس آن قدر دستپاچه و آشفته بود که در دقیقه 25، ایوان اشرانز موفق شد دروازه انگلیس را باز کند.

در نیمه دوم انگلیس یک پارچه حمله شد و موقعیت های زیادی روی دروازه اسلواکی طراحی کردند و در ثانیه های پایانی، در حالی که بسیاری فکر می کردند کار انگلیس تمام شده، اما جود بلینگام با یک ضربه قیچی برگردان توانست ناجی انگلیس شود تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود.

انگلیس بعد از گل بلینگام، انگار جان تازه ای گرفته بود و در اولین دقیقه وقت های تلف شده، هری کین با یک ضربه سر دروازه اسلواکی را باز کرد و در نهایت با حساب دو بر یک راهی مرحله بعدی شد.

انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف سوئیس برود.

تماشای خلاصه بازی

4416