مدافع منچسترسیتی بعد از حذف کردن ایتالیا: حالا انگلیس را می‌خواهیم

مدافع منچسترسیتی بعد از حذف کردن ایتالیا: حالا انگلیس را می‌خواهیم

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل آکانجی مدافع تیم ملی سوئیس و باشگاه منچسترسیتی امیدوار است که در مرحله یک چهارم نهایی با انگلیس روبرو شود.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب سوئیس دست به کار بسیار بزرگی زد و در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 موفق شد با نتیجه دو بر صفر، ایتالیا را شکست دهد و به جمع 8 تیم برتر جام صعود کرد. حالا سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف برنده دیدار انگلیس - اسلواکی برود که این بازی تا اواسط نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود اسلواکی در جریان است. 

به نقل از سایت میرر، آکانجی درباره حریف مورد علاقه اش در یک چهارم نهایی گفت: "امیدوارم با انگلیس روبرو شویم. من دوستان زیادی در تیم ملی انگلیس دارم و بعضی از دوستانم با من راجع به دیدار احتمالی در مرحله بعدی شوخی می کنند. امیدوارم بتوانیم با انگلیس بازی کنم و آن ها را شکست دهیم."

"ما معمولاً در گروه های مجازی صحبت می کنیم و نه رو در رو. اگر انگلیس بتواند اسلواکی را شکست دهد، احتمالا گوشی من زنگ خواهد خورد. بعضی ها فکر می کنند که ما در مسیر آسان جدول قرار داریم، اما در ابتدا ایتالیا را بردیم و اگر هلند و انگلیس بتوانند در بازی های خود پیروز شوند، در مراحل بعدی باید با آن ها بازی کنیم که اصلاً ساده نیست."

4416