سوال روز؛ آیا رضایی جایگزین عبدالکریم حسن می‌شود؟

سوال روز؛ آیا رضایی جایگزین عبدالکریم حسن می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- امروز صبح در ساعات اولیه شروع کار باشگاه پرسپولیس، علی رضایی بازیکن سابق خوشه طلایی ساوه به محل باشگاه پرسپولیس رفت تا برای توافق و پیوستن به پرسپولیس با مدیران این باشگاه مذاکره کند و احتمالا اولین خرید جوان فصل نقل و انتقالاتِ تابستانی پرسپولیس باشد.

به گزارش فوتبالی، علی رضایی مدافع 20 ساله فوتبال که به تازگی قراردادش با تیم خوشه طلایی ساوه به پایان رسیده بود امروز صبح به محل باشگاه پرسپولیس رفت. مدافعی که قصد دارد در فصل جدید به عنوان سهمیه زیر 23 ساله‌های باشگاه پرسپولیس در همان پستی که عبدالکریم حسن مدافع قطری پرسپولیس به میدان می‌رود بازی کند.

به هرحال حضور در باشگاه‌های بزرگی نظیر استقلال، سپاهان و پرسپولیس برای هر بازیکن جوانی می تواند یک رویا باشد. باید دید آیا او با مدیران باشگاه پرسپولیس پای میز مذاکره به توافق می‌رسد یا خیر. البته این مساله احتمالا به جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس هم مرتبط است. اما باید دید خبر جدایی او از پرسپولیس تا چه اندازه حقیقت دارد. 

نکته مهم درباره عبدالکریم حسن این است که او ظاهرا دیگر مشکلی برای فعالیت ورزشی و فوتبالی در کشور قطر ندارد. پیشنهاد الوکره به او هم تایید می‌کند که مشکل این مدافع قطری برای بازگشت به فوتبال کشورش حل شده است و حتی شنیده می‌شود امیر قطر تلاش کرده است تا او را به لیگ ستارگان قطر برگرداند.

البته دیروز خبر رسید که پرونده انتقال عبدالکریم حسن به قطر مختومه شده است اما واقعیت این است که تا وقتی باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی تایید نکند که او در این تیم می‌ماند احتمال بازگشت او به قطر وجود دارد.

1229