افزایش چشمگیر ارزش اورونوف پس از پیوستن به پرسپولیس

افزایش چشمگیر ارزش اورونوف پس از پیوستن به پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- حضور در پرسپولیس، باعث افزایش قیمت هافبک ازبکستانی این تیم شده است.

به گزارش فوتبالی، اوستون اورونوف که 23 بهمن ماه 1402 از نوبهار ازبکستان و پس از مقاومت نکونام در پیوستن این بازیکن به استقلال، راهش را به سمت پرسپولیس کج کرد، یکی از باکیفیت‌ترین خریدهای خارجی تاریخ لیگ برتر لقب گرفت و نقش مهمی در قهرمانی شاگردان اوسمار ویرا در لیگ برتر داشت.

اورونوف قبل از پیوستن به پرسپولیس و طبق اعلام سایت ترنسفر مارکت، ارزشی 1 میلیون یوروریی داشت اما حالا و پس از گذشت 6 ماه حضور در ایران، ارزش این بازیکن، دو میلیون یورو و پانصد هزار یورو تخمین زده می‌شود. اتفاقی که باعث شده اورنوف چهارمین بازیکن باارزش تیم ملی ازبکستان و باارزش‌ترین بازیکن لیگ برتر ایران است. البته پرسپولیس حتی می تواند با فروش اورونوف، پول خوبی به جیب بزند و درآمدزایی عالی داشته باشد.

درخشش اورونوف با پیراهن پرسپولیس باعث شده که او مسافر المپیک شود و  در کنار الدر شومورودوف از رم و اکمل مزگووی از نسف قارشی، سه سهمیه بزرگسال تیم المپیک ازبکستان در پاریس در ماه محسوب می‌شود.

البته که این خبر خوبی برای پرسپولیس نیست چرا که اورونوف از 13 تیر به اردوی تیم المپیک کشورش ملحق می‌شود و حتی اگر این تیم در مرحله گروهی از دور رقابتها کنار برود؛ اوستون تا 9 مرداد در پاریس خواهد بود و بخش قابل توجهی از اردوی پیش‌فصل تیمش را از دست خواهد داد.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که تیم ملی ازبکستان در المپیک پاریس با اسپانیا، مصر و جمهوری دومینیکن هم گروه است.

7899